Jeroen heeft een stukje over de vakantie geschreven: Wij zijn van 16 juni tot 20 juni op bewoners vakantie naar Giethoorn geweest. Vertrekkend op maandag met de trein naar Steenwijk, van daaruit met de bus naar de Rietstulp ( onze vakantie accommodatie). s ‘Avonds maar meteen een stukje gaan varen! De volgende dag kwamen Linda en Iris op bezoek, we hebben gewandeld, winkeltjes bezocht en bij de “Oude Aarde” een steen gekraakt, waarna we bij café: de Fanfare wat gedronken hebben! De dag hebben we afgesloten met een heerlijke barbecue. Ook op woensdag kregen we bezoek, Dennis en Lizanne kwamen. Met z’n allen hebben we een rondvaart over het meer en door de weerribben gemaakt. Lekker patat gegeten ’s avonds en naar het WK voetbal: Nederland – Australië gekeken. Donderdag was Patrick Knol jarig, hij vierde zijn 30e verjaardag, Roxanne kwam op bezoek! Overdag er weer op uit geweest met de boot en Diana had het eten klaargemaakt: bami. Vrijdag was het alweer de laatste dag van de vakantie, om 10.00 uur vertrokken we uit het huisje en zijn we naar Steenwijk gegaan om nog even lekker te winkelen alvorens we teruggingen naar Wijhe, waar het eten in de Sallandse Kamer ook goed smaakte.